Sunday, January 13, 2013

science vs account

Assalamualaikum fellas :)

thanks kepada yang masih setia dengan blog auni ni... teruskan la tau.. hehehe

siapa yang tak rasa sedih kan bila apa yang dia nak tak dapat. Tapi auni percaya Allah nak bagi yang lebih baik dari apa yang kita minta. bak kata k. mina dalam blog dia, ada masa kita kena tawakkal, reda, diam dan bersyukur dengan apa yang kita ada.

auni memang minat betul dengan sc, memang nak masuk kelas sc, nak sangat-sangat, tapi nak buat macam mana kan, dah rezeki dekat kelas akaun jadi....... just go on.

lepas masuk akaun rasa best pula, rasa macam kita boleh jadi bos untuk satu dunia*ok, beria. tapi itu la yang auni rasa. sebab kita kena amanat, jujur semua la. rasa macam pegang pangkat mengalahkan perdana menteri pula( tapi kita ada amanat besar itula yang risau) and auni baru tau kalau jadi akauntan, kerja profesional, so gaji banyak la kan.. hehehe*dahterbayangduitdah.

tapi kadang-kadang bila terfikir kawan lain yang dapat sc tu, rasa sedih pula, even kita memang dah ok dengan akaun. ish,ish,ish, tak bersyukur langsung. tapi perasaan tu normal la kan, buat mula-mula ni?

sebab kadang-kadang kita rasa kita kurang dari kawan kita,

bak kata umi auni,

kakak tak sesuai lagi kot, biasa la, sebab kita sekarang bukan dengan kawan-kawan kita yang dulu, so suasana baru and semua baru... so dia mengambil masa sikit. mula-mula memang la macam ni.

ok, lega sikit, tapi kira ok la sebab auni boleh masuk dengan akaun tu kan. daripada kelas sc, fizik lagi bio lagi kimia kan, takut tak boleh bawa pula nanti.

Alhamdulillah, terima kasih atas semuanya.

perasaan ini semua Allah yang kasi, kan?

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment